zaterdag 3 november 2012

Echte leeftijd van Yolanda Hadid Foster Nederlandse Hollywood vrouwen

De echte leeftijd van Yolanda Nederlandse Hollywood vrouwen onthuldt


Eigenlijk heeft het totaal niets te maken met economisch leven of misschien wel alles. Ik vond het belachelijk dat Yolanda van den Herik - Hadid - Foster, van het tv programma Nederlandse Hollywood vrouwen, haar echte leeftijd niet wilde delen met de wereld. Waar heeft ze het over, is dat nu belangrijk? Ik weet wat de echte leeftijd van Yolanda is. Al die reality programma's die haar leeftijd geheim houden of denken dat ze het weten zoals het magazine: Linda. Doe alstublieft normaal. Yolanda van de serie Nederlandse Hollywood vrouwen is geboren op 11 januari 1964. Dus de leeftijd van Yolanda van Nederlandse Hollywood vrouwen is: 48 jaar in 2012 en begin 2013 wordt ze 49. Ik neem aan dat zij dit liever niet leest, wat echt jammer is. Waarom moet een vrouw zoals Yolanda haar leeftijd verborgen houden? Ze heeft dat niet nodig! Ook al heeft ze chirurgische ingrepen ondergaan, wat je duidelijk kunt zien zoals ook "Prinses" Inge. Ieder persoon kan toch aan de nek van Yolanda en Prinses Inge zien dat ze niet jonger zijn dan 40 jaar. Ook Astrid Bryan heeft ingrepen ondergaan, of het nu botox is of iets anders. Toen zij 6 jaar geleden met haar droomprins trouwde had ze meer rimpels onder haar ogen dan nu. Persoonlijk vind ik dat we moeten stoppen met botox, chirurgische ingrepen en al die andere onzin. Als vrouwen niet genoeg meer zijn, zoals ze zijn, en altijd moeten concurreren met jongere vrouwen en het ideale schoonheidsideaal, dan is dat niet goed. Ik vind het heel erg dat Nederlandse en Belgische vrouwen zoals: Astrid Bryan, Prinses Inge, Myrthe Clark, Conchita Leeflang en Yolanda van den Herik-Hadid-Foster meedoen aan zulke programma's. Door hen, wordt het gevoel van onzekerheid bij jonge meisjes alleen maar versterkt.  Dames, ik hoop, dat ik met mijn oproep, aan de Nederlandse en Belgische Hollywood vrouwen, kan vertellen dat jullie echt geen goed rol model zijn.
Jonge vrouwen over heel de wereld hebben het gevoel te moeten voldoen aan jullie "schoonheidsideaal" wat onmogelijk is zonder het vele geld wat jullie ter beschikking hebben en ook het uitzonderlijke voordeel wat jullie hebben met betrekking tot jullie uiterlijk. Stop met alle schoonheidsbehandelingen, idiote uitspraken op TV, Louboutin schoenen, het bezitten van 300 paar schoenen (Astrid Bryan) en huwelijken (Yolanda) die miljoenen kosten. Jullie hebben geld genoeg, dus voor het geld hoeven jullie niet mee te doen aan deze realityprogramma's. Maar ja, nu terug naar de reden waarom ik vond hierover iets te moeten schrijven:
In deze tijd van crisis, waar veel mensen geen werk hebben en moeite hebben de touwtjes aan elkaar te knopen, is het toch niet normaal dat deze Nederlandse en Belgische Hollywoodvrouwen, vol trots, al hun geld verkwisten aan onzinnige zaken. Sorry, ik kan geen ander woord vinden dan verkwisten.
Wat mij ook enorm stoort is, wat ik zie in mijn omgeving: jonge meisjes die zich uithongeren, onzeker zijn en totaal in de put raken, mede door jullie input op TV.  Ook zie ik vrouwen van mijn leeftijd die er goed uitzien en denken door wat rimpeltjes niet meer te voldoen! 99% van de wereldbevolking kan niet voldoen aan jullie schoonheidsideaal. Dus mijn vraag aan jullie en de media: Probeer eens te denken aan al die jonge meisjes die niet zo "gelukkig" zijn als jullie, doordat ze geen enorm rijke man hebben, geen geld in overvloed hebben en die niet in de mogelijkheid zijn om al de ingrepen en botox- en schoonheidsbehandelingen, die jullie uit laten voeren, kunnen laten uitvoeren; Gewone meisjes die in een stad of dorp in Nederland of BelgiĆ« wonen, en ook proberen, zoals bijna de hele wereldbevolking, gelukkig te zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten